Stepinfit siūlo įvairias mokėjimo galimybes:
  • Paypal: “Paypal” yra e. piniginė. “Paypal” saugo ir apsaugo jūsų banko sąskaitos duomenis, jei turite paskyrą: 1. Atsiskaitymo puslapyje pasirinkite “PayPal” ir būsite nukreipti į “PayPal” svetainę. 2. Įveskite savo el. pašto adresą arba telefono numerį, kad patektumėte į savo paskyrą ir patvirtintumėte mokėjimą. 3. Jei neturite paskyros, galite mokėti kaip svečias, mokėdami kreditine kortele, kad patvirtintumėte savo mokėjimą
  • Visa/Mastercard mokėjimo kortele. Kai mokate “Mastercard” arba “Visa” kredito kortele, savo kortelės informaciją galite įvesti saugiai. Kartu su jūsų kredito kortelės organizacija mes pasirūpinsime jūsų mokėjimo apdorojimu: 1. Atsiskaitymo puslapyje pasirinkite mokėjimo kortele būdą. 2. Užpildykite kortelės duomenis: kortelės numerį, kortelės turėtojo vardą ir pavardę, kortelės galiojimo datą ir kortelės tikrinimo kodą (CVC). 3. Patvirtinkite mokėjimą ir užsakymą.
  • Bankiniu pavedimu: Patvirtinimas gali užtrukti iki vienos darbo dienos.
  • Elektronine bankininkyste (Paysera.) Atsiskaitykite per didžiausius Lietuvos bankus – Swedbank, Luminor, SEB, Citadelė, Šiaulių, Medicinos, Danske bank.
Kai gausime ir apdorosime jūsų mokėjimą, per 24 valandas gausite patvirtinimo el. laišką. Negavote jo? Patikrinkite, ar el. laiškas nepateko į nepageidaujamų laiškų aplanką.
Apgailestaujame, kad jūsų mokėjimas buvo atmestas. Mokėjimas gali būti atmestas dėl vienos iš šių priežasčių:
  • Operacijos puslapis užtruko.
  • Išėjote iš puslapio nebaigę atsiskaitymo procedūros.
  • Jūsų “PayPal” paskyroje nepakanka lėšų arba ji nesusieta su antrine galimybe, pavyzdžiui, banko sąskaita ar kredito kortele.
Kai užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su sąskaita faktūra. Jei negavote el. laiško su sąskaita faktūra, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių.
Apgailestaujame, kad jūsų mokėjimas buvo atmestas. Mokėjimas gali būti atmestas dėl vienos iš šių priežasčių:
  • Kortelės turėtojo vardas, pavardė ir adresas nesutampa su sąskaitos duomenimis.
  • Kortelė nėra autorizuota tarptautiniams mokėjimams (mūsų įmonė ir operacijos atliekamos Nyderlanduose).
  • Kortelė pasiekė mokėjimams internetu skirtą limitą.
  • Operacijos puslapis užtruko.
  • Išėjote iš puslapio nebaigę atsiskaitymo procedūros.